Kan din hjemmeside følge med?
Det er om at holde tungen lige i munden, når det kommer til den teknologiske udvikling. De sidste årtier har gjort verden til end anden, end den var før computeren, internettet og mobilen blev hvermands eje. Hvor man før skulle have fat i den gule fagbog for at finde oplysninger om virksomheder og butikker, så kan man i dag tage en rundtur på google. Dermed er virksomhedernes markedsføring også blevet en anden. Før kunne en virksomhed nå nærområdet med deres markedsføring. I dag kan man nå hele verden, hvis man vil. Det handler om teknologi og online synlighed.
Få hjælp til synligheden
I takt med, at online markedsføring blev hvermandseje, er der skudt mangen et digitalt bureau op. Et af de firmaer, der er kommet på markedet er Refactr udviklingshus, der hjælper virksomheder med både hjemmeside samt alle de teknologiske, logistiske løsninger bag. Refactr startede i 2011 med at lave unikke WordPress webshops og hjemmesider. På grund af den store succes og den teknologiske udvikling, så faldt det naturligt at udvide med søgemaskine- og hastighedsoptimering. Og således var vejen lagt for et udviklingshus med fokus på digital markedsføring. I år 2015 var Refactr blevet så stor en succes, at det var tid til at udvide yderligere. De tog udviklingsopgaver ind, der bedst blev løst med PHP/Laravel, og som således naturligt er blevet virksomhedens kernekompetence. Virksomhedens navn ‘Refactr’ kommer af programmeringsteknikken ‘refactoring’, og som står for det at omskrive en allerede eksisterende kode til en mere enkelog læselig kode, mens funktionen forbliver det samme.
Masser af hjælp at hente
Refactr har en lang række erfaringer inden for email marketing, website performance monitoring, fakturakøb platform, samt divers kalkulatorer på hjemmesider. Er man virksomhed, der sidder med ønsket om hjælp fra et digitaliseringsbureau for at udvikle sin virtuelle facade, så er Refactr det rette digitale udviklingshus at søge hjælpe hos. Refactr tager gerne et kig på en applikations infrastruktur for at tjekke om den logistisk er optimal, eller om den med fordel kan bruge en ‘refactoring’.